2014年1月16日木曜日

オランダ・ヤンデウィット社よりお客様がいらっしゃいました。


本日はオランダの輸出会社ヤン ウィット社のヤンさんがお見えになりました。





















今年は初めて南半球産「アスカ(ダブルサプライズ)」の取り扱いがあり、
試験ハウスでの生育の良さに満足されていました。

また、弊社のホームページはいつも見て頂いており、
定期的な「情報発信はとても重要だよね。」とお褒めの言葉をいただきました。

特にこのブログは世界各地に楽しみにしている人がいて
「“明日海外のお客さんから、ヤン!昨日、中村農園にいたでしょ!”って言われるよ。」
と照れながら言っていました。



カメラを向けると素敵な笑顔をみせてくださったヤンさん
He gave us big smile when taking a photo.  












-----
Mr.Jan de Wit from the exporter in Holland visited us and looked around our test greenhouse. 
This year, we handled Asuka(Double Surprise) from SH for the first time and he was satisfied with its nice growth.

He often checks our website and  he said, "Information provision is very important."
Also he said , "This blog is popular with all over the world, so tomorrow, some of customers might say that I was in Nakamura-Noen yesterday"

We look forward to seeing you at our test greenhouse or through our website.